متین عشق من  متین عشق من ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

متین فرشته ی ما

اطلاعاتت

1392/8/8 19:31
نویسنده : خاله متین
218 بازدید
اشتراک گذاری

اینم اطلاعاتت : وزن : 700/3 قد: 5/53 گروه خونی : A مثبت اقای دکتر: چاووشی

بیمارستان : ولیعصر تاریخ تولد به ه ش :12 مرداد ه ق : 25 رمضان م : 3 Augest

اینا تو پست ثابت بودن ولی چون میخوام پست رو تغییر بدم برات میذارم تا داشته باشیشون

اینا هم بودن

سلام پسر کوچولوی خاله . خاله  اینا رو برات بنویسم تا وقتی که بزرگ تر شدی بتونی بیای اینا رو بخونی و خاطراتی رو که هرگز یادت نمیاد رو ببینی .قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

آجی بزرگه
25 مهر 92 20:40
سلام میگم بچه ها اکثرنشون شبیه همن من عاشق نی نی های تپل مپل و لپ دار هستم همیشه دلم میخواست لپشونو تا سرحد جنون بکشم و بغلشون کنم اما نمیتونستم چون از مامان و بابا و گریشون میترسیدم ولی الان میتونم تا جایی که دوست دارم با دوتا موشموشکم بازی کنم ببخشید میدونم ربطی نداشت اما لپای متین کوچولوتونو که دیدم یادش افتادم


مرسی ازت اجی بزرگه راستی اگه دوست داشتی میگی اسمت چیه ؟
ولی وقتی خودت اون جینگولوهارو ببینی اینقده عاشقشون میشی که دوست نداری لپشونو بکشی میخوای فقط بوسشون کنی منم مثه تو بودم چون اولین نی نی ما متین هست و اگرم تو فامیل نی نی دیگه ای بود از اولین ساعات به دنیا اومدنش باهاش نبودم .
خوشحال شدم نظر گذاشتی ممنونم از نظرت

مامان اهورا
29 مهر 92 16:50
مثل هیچکس
2 آبان 92 0:25
این عید سعید حیدر کرار است شادی و شعف به عرش حق بسیار است ذکر صلوات بر محمد امروز خشنودی آل عترت و اطهار است عید سعید غدیر خم مبارک باد
خاله متین
پاسخ
عید شما هم مبارک
سودابه
12 آبان 92 13:25
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین


مرسی مامانی مهربون ! ایشالا زودتر حالتون خوب بشه

مثل هیچکس
16 آبان 92 14:14
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


اومــــــــــــــدم!!!!!!!!!!