متین عشق من  متین عشق من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

متین فرشته ی ما

ورود به نی نی وبلاگ

1392/6/30 14:33
نویسنده : خاله متین
186 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام به همه ی نی نی وبلاگی ها ماچمتین کوچولوی ما در 12 مرداد 1392 که همچنین 25 رمضان و 3 اگوست بود به دنیا اومد . نی نی مون اولین بچه هست و خیلیییییییییییییییییی ملوسهفرشته . الان دارم به این فکر میکنم که وقتی بزرگتر شد واینارو میخونه چه احساسی داره؟

 راستی من خاله متین هستم واین وبلاگ در 29 مرداد سال 1392 ساخته شده تا خاطرات پسر گلمون رو توش بنویسیم هورا

 

نی نی وبلاگی ها من کمکم مطالب بیشتری از نی نی مون میذارم  خوشحال میشم بازدیدی از وبلاگم داشته باشید

مرسی!چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محمد
30 مرداد 92 1:05
مبارک باشه قدم نورسیده ووبلاگ جدید .خدا نی نی تون را براتون حفظ کنه .دوست دارم اولین کسی باشم که شما را لینک کنم امیدوارم شما هم موافق باشید وما رالینک کنید اگه سوالی هم داشتید در خدمتم خوشحال میشم به ما سر بزنید .


مامانی محمد لینکتون کردم وبلاگ محمدخیلی نازه! البته خوشحال شدم که دیدم منو لینک کردید .ممنونم
خواب گو
30 مرداد 92 1:07
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.




خیلی ممنون
مامان پارمیس
30 مرداد 92 2:02
تبریک خانمی برای فرشته ی نازی که به دنیا اوردی امید وارم که زیر سایه ی مادر وپدر بزرگ بشه
خاله متین
پاسخ
ممنونم همچنین کوچولوهای شما مامانی پارمیس ادرس وبلاگتون رو احتمالا درست ننوشتید وبلاگتون باز نمیشه
مامان اهورا
30 مرداد 92 23:55
سلام تبریک میگم،وبلاگ قشنگی دارین از طرف من روی ماه متین جون و ببوسین.



راستی اگه با تبادل لینک موافق هستین به من سر بزنین و خبر بدین



چشم شما هم اهورا کوچولو رو ببوسید خیلی خوشحال میشم تبادل لینک صورت بگیره
غزل جوون
3 شهریور 92 15:45
سلام جونم
من غزلم
و تازه 2 ماهه که اومدم

مامانی ام واسم وب لاگ ساخته
برام دنبال دوستای خوب میگرده
دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟
خوشحال میشم بامن دوست بشی
بهم سر بزن
مرسی گلم



البته اجی جونی ! خوشحال میشم باهات دوست بشم منم 29 مرداد خاله جونم برام این وب رو ساخته .میلینکمت