متین عشق من  متین عشق من ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

متین فرشته ی ما

قند عسلم میخنده

1392/7/24 23:26
نویسنده : خاله متین
219 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من یه چند وقتیه که دیگه کامل برامون میخندی قبلا هم میخندیدی ولی اینجوری نه  خیلی خوشگل میشی خندت هم صداداره یه صدایی از ته گلوت در یاری مثله جیغه البته تقریبا چون صدات خیلی ارومه  اوه اوه یهچند بار جلوت زبونمو اوردمبیرون تکونش دادم تو خوشت اومد الان گاهی وقتا زبونتو میاری بیرون و میخندی کلی ! چند وقت پیش دایی جون رفته بود خونه ی مامان بزرگ بعد زنگ زدوگفت میخواد با متین حرف بزنه گوشی گذاشتیم در گوشت همچین بادقت گوش میکردی ! الهی من تاحالا نی نی نداشتم تو اولین نی نی هستی که من از کوچولوییش باهاش بودم واسه همینم عاشــــــــــــــــــــــــــــــقتم

 قربون خنده هات برم من عکساتو میخوام بذارما ولی تو گوشی مامان یا بابا یا دایی هستن منم وقت نمیکنم بگیرم ازشون نه که حجمشونم بالاست خلاصه بگم خیلیییییییییییییییییییییییییی ناز میخندی با هممون رفیقی هروقتم که رو به تلویزیونی با دقت بهش نگاه میکنی کندن موهای منم که کارته بعد از اینکه بغلت کردم میبینم یه 5 یا 6 تا تار موی من تو مشتته!!!!!!!نکن بچه کچلم کردی !

چند روز پیش داشتم بامامانت کلی بحث میکردم که تو چی کاره میشی البت تو باید چیزی رو ه علاقه داری به عنوان شغلت انتخاب کنی ولی حالا دیگه .............. مامانت میگفت تو دکتر میشی یکی از شاگردای پرفسور سمیعی منم گفتم اولا تو والیبالیست یا فوتبالیست (واییییی اگه فوتبالیست شدی فقط به  بارسا فک کن! ) یا خواننده یا شایدم بازیگر میشی بعدشم اگه بخوای دکتر شه چرا از شاگردای من نشه !!!!!!

البته متین صبر کن من پرفسور بشم بعد میتونی شاگردم شی شاگرد خصوصی هم قبول میکنم خخخخخخخ!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان اهورا
29 مهر 92 16:52
ای جونم...خاله چرا عکس نمی ذاری؟؟؟!!!




مامانی اهورا جون کلی عکس از متین دارم اما چون حجمشون زیاده وقت نمیکنم حجمشونو کم کنم و بذارم
مامان نیکا
16 آبان 92 14:59
سلام خاله جون متین کوچولو خوب؟خاله جون به منم سر بزن


سلام ممنونم ! حتما!