متین عشق من  متین عشق من ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

متین فرشته ی ما

نظر بذارین

1392/7/24 23:57
نویسنده : خاله متین
203 بازدید
اشتراک گذاری

مامانا خاله ها  اجیا داداشا رفقا چیکار میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم از بس نگاه کردم نظر دارم یا نه بعضی وب ها 70تا 80 تانظر میذارین اینجا من باید خودمو بکشم شما یه نظربذارین !!!! بابا این خاله هم دل داره ها ! پس فردا متین بزرگمیشه میاد اینارو میخونه میگه خاله هر پستت یه نظرم نداره چه وضعشه !

آبرومو جلو این فسقل نبرین ! نظر بذارین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینقدر کاربر خاموش نباشین !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

آجي بزرگه
24 مهر 92 23:58
من تا الان هزارتا وبلاگ داشتم، هيچوقت نظرام براي يه پست بالاي 50تا نشده!!!


من واقعا نميدونم بعضيا دو كلمه مينويسن 300 تا نظر داره!!!!!!!


چه خاله‌ي ماهي داره متين جونمون!!!!!!


خاله‌ي مهربون، من با تبادل لينك موافقم خيلي هم خوشحال ميشم، لطفا منو با اسم قُلقُليا لينك كنيد و بگيد تا با چه اسمي لينكتون كنم

واییییییییییییی قربونت ذوق مرگ شدم دیدم نظر دارم اره والا !


نظر لطفته ما تاحالا جینگولو نداشتیم وایییییی کی میشه جینگولوهاتو ببینم .عزیزم با هر اسمی که دوست داشتی لینک کن فقط متین توش باشه بووووووس








خاله ی تو
25 مهر 92 14:28
خاله خودم برات نظر میدم ! الهی قربونت برم خوشگلم


مرسی از خودم !خخخخخخخ

سودابه
25 مهر 92 15:41
سلام عزیزم ممنونم که اومدی به خونه وبم.البته که لینکت میکنم از این به بعد تو هم جزو دخترهای من محسوب میشی .
هی خاله جون جونی متین با نمچه بلاخه قوقشله
خودم مدام میام برات نظر میزارم گل گلی خانم


مرسی مامان بزرگ مهربون نظر لطفتونه دستتون درد نکنه
مامان اهورا
29 مهر 92 16:51
قربونت برم من که همیشه نظر می ذارم...


خدانکنه ! بله شما لطف دارین
مامان پوریا جون
29 مهر 92 16:56
سلام نظر مهم نیست بودن متین جون و وبلاگش مهمه
این مهمه که مامانش به یاد پسرشه و واسش همه کاری میکنه.


بلـــــــــــــــــــــه مامانی پوریا جون ! مهم متینمونه ولی خوب یه خرده نظر هم مهمه
مثل هیچکس
30 مهر 92 21:06
وای خاله جون میدونم چی میگی اوایل که وب درست کردم منم همین مشکل رو داشتم بعد فهمیدم راز پر بازدید شدن هر پست رو .ناراحت نباشم مگه من مردم میام روزی دوتا کامنت میزارم .تا متین جون دلخور نشه .


ممنونم از این لطفتون بله دیگه منم باید کم کم این رمزا بیاد دستم ولی خوب چون پست جدید نمیذارم نظرام هم زیاد نیستن

بازم ممنون
مامان نیکا
2 آبان 92 0:06
سلام خاله جون عیدت مبارکخاله به قربون خنده هات
خاله متین
پاسخ
واییی مرسی !
مامان نیکا
2 آبان 92 14:24
عیدت مبارک خاله جون


ممنونم عید شماهم مبارک
مامان پوریا جون
15 آبان 92 11:21
متین جون دیگه از این طرفها نمیای
دوست خوب من همیشه بهت سر میزنم




اخه وقت نمیکنم ! شما لطف داری !
مثل هیچکس
26 آبان 92 15:32
خاله جون شما به ما سر نمیزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وبتون پر بازدیدشد یا نه ؟؟؟؟؟؟؟ سلام زیاد وقت نمیکنم بیام ولی چشم حتما میام .اره خوبه !